Final fantasy

Okej, måste erkänna. Jag har ALDRIG spelat ett enda final fantasy spel (vad jag vet?O.O)men önskar att få göra det! Och jag ÄLSKAR karaktärerna och hur spelen är gjorda! (HAHA jag vet hur spelen ser ut men aldrig spelat ettxD Random tribute's på YT FTW!)

Okej, det här inlägget skenar iväg TOTALT XD! Ville bara derpa runt lite om de här spelen för att de är vackra!:D
Dessutom så vill jag (självklart) cosplaya som en massa karaktärer någon gång (I framtiden....KOmmer jag NÅGONSIN dit??) och här är några av dem!

<--Lightning, för att hon är tuff, laddad med awesome girlpower styrka och gillar hennes kläder:D
<--Cloud...Vad kan jag säga.. Jag vill ha svärdetXD Och så har jag min Tifa så it's aaaaall gooooooood:D
<--Paine, där har vi också en stark brud (klädd i svart läderliknande material och svärd...@3@... hn.) Jag kommer inte våga visa min mage sådär dock...Min mage är faktiskt blyg:O

<--Tifa x Cloud = Sött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0