Hejsan alla tröttaa!

Okej klockan är sådär 11 minuter över 10 när jag började skriva detta inlägg men ändå!
Min pappa kom hit med lite proviant och så höll han något bakom ryggen och det var min hårfärg eller toning eller vad det nu är som kommit!!!!:D ''Atomic turqouise''! Tee~hee! Undrar om jag hinner färga imorgon?! Hoppas det! :3 Ska ju ha två blåa färger ena är mörkare och den här nya är rätt ljus? Vet inte hur jag ska beodra mor att sätta ihop det i håret mitt liksom....*Tänker intensivt!*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ah, jag tror jag verkligen börjar tycka om vem jag faktiskt är! Jag var förut på något dumt sätt rädd att vara ensam, att inte passa in. Det kändes aldrig rätt. Men ändå så tvingade jag mig själv att försöka för att jag tyckte om människorna i mitt liv! Jag önskade att jag kunde behålla dem och ändå få göra sådant som jag tyckte var intressant...I ''den andra världen'' om man säger såXD! 

Jag älskar alla som fortfarande vill vara mina vänner, det kan ha verkat som om jag ville glida bort från alla men grejjen är att jag är lite udda i den kretsen jag var i jag hade de här nördiga och lite barnsliga intresserna som skärde sig lite mot de som alla andra gillade och så... Jag hade ingen att prata med sådant om... Jag hoppas bara att ingen tycker illa om mig för att de tycker att jag sköt bort dem eller övergav dem på något sätt... Det var ALDRIG min mening.

Jag saknar många som jag umgicks med mycket förut... Men det känns bara som om jag verkar vara en helt ny människa i deras ögon nu... Med allt som hänt... Till och med innom familjen har vissa börjat se på mig annorlunda... Men ärligt talat, det ÄR okej om vissa inte ser på mig på samma sätt. Som om det vore något jätte konstigt eller till och med fel, men jag är samma person, och om folk till exempel i min släkt inte vill se det....Kan jag inte riktigt göra något åt det?

Till alla som inte kännt mig någonsin och dömmer mig, jaha? Om ni inte gillar mig eller tycker jag är onormal eller barnslig... Varför bryr ni er? Har ni inget bättre för er??XD Tycker det är lite kul bara, hur folk kan vara så ''brave'' på datorn men inte i verkligheten liksom. Och ni kallar mig barnslig?XD

Nåjaa:)
På återseeeende alla underbara människor! UNDERBARA är Speciellt ni som alltid stöttat mig!♥
XoXoXo

Kommentarer
Postat av: Annette

du är samma tora som förut, på vissa sätt. på andra inte men hallå alla växer/förändras. jag tycker att du är du och det är det viktigaste. kram kram kram och när kan vi ses? <3

2012-03-22 @ 17:53:57
URL: http://orda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0