Hatar att behöva skriva sånt här?!

Men det är så jävligt!
(Såå JÄVLIGT IRRITERANDE så jag troligtvis kommmmmer stava fel och uttrycka mig sämst i frustration!!)

Ber om ursäkt för alla svordommar, stavfel eller what ever!
 
Såg en video med Joey Blondewolf  och håller med Joey, Varför är folk såå fega? PÅ internet kan folk tydligen mobba någon helt utan större anledning hur mycket som helst?! Typ hur smart verkar man om man sitter och kommenterar på en persons video, blogg, tumblr,deviantart, facebook vad det nu kan vara...

Om hur ful, störd, konstig, jävla gay, äcklig den personen är? Alltså, okej vi har rätt att säga vad vi tycker och rätten att få uttrycka oss men vad FAN?! Ska det användas till att mobba folk som inte gjort något fel? De som bara vill visa sin konst, sina videos, leva sitt liv utan att vara i vägen... Ska de behöva ta all skit som någon feg idiot sitter och skriver på sitt tangentbord?? '

Okej, kanske är det jag gör nu något liknande i vissas ögon fast jag hade gjort en video om det om jag inte vore så lat och det känns onödigt att sitta och babbla om det igen efter det här...(...Det där lät om en bättre förklaring i mitt huvud?) men JAG sitter inte och HACKAR på en specifik person och säger hur jävla ful asigt dålig gayig och fullt världelös en person är!? Det är liksom, om man inte gillar vad man glor på drick en slurpie eller ngt istället för att fortsätta glo och tänka

''Åååh, vad den här personen är äcklig, jävla gay, fan vad fult du ritar/sjunger/spelar gitarr (Bara exempel på kommentarer jag lagt märke till runt om på internet nyligen) nu ska jag se till att du får veta hur dålig och ful JAG tycker att du är'' ........ Okej, för det första... Håll. Käften. (Eller håll fingarana i styr på tangentbordet och kryssa sidan som stör dig så mycket vem som än får för sig det här) INGEN BRYR SIG? Jag skulle inte bry mig ett jävla piss om vad någon tyckte om mig! Jag är den jag är, jag är stolt över det JAG gjort. Och då menar jag inte bilder eller sådant utan att JAG försöker inte klanka på någon bara för att jag inte riktigt tänker på samma sätt.

(Igen, i min mening är detta annorlunda eftersom jag mest avreagerar mig och försöker få den jobbiga tanken på hur dåligt människor behandlar varandra ur huvudet!!)
Kan man inte bara titta bort? Både för ens egen skull och för hela jävla mänsklighetens?!

Blir NÅGOT bättre för att man ska hålla på och kommentera varje inlägg på en blogg med...''Hora'' ''Jävla homoäckel'' ''Jag hoppas du dör för att du är inte som jag'' ... Det är sjukt, alltså då borde man söka hjälp själv. Man måste kunna se något och om man inte gillar det så bara vända sig bort utan att bestämma sig för att den här personen har inte samma rättigheter att få finnas som jag har. Då ÄR man sorglig.

Men det FINNS ju även mobbning IRL..(No waaay?! BIG SUPRISE?!:O) Och det verkar kretsa runt samma sak. Olikhet, man ser inte ut som alla andra, man har en annan religion, sexualitet eller något som är fel i just den miljön, enligt idioter som bara är mer sorgliga än hemska. Såå sorliga att det inte är sant.


Guess what, ALLA är olika! Ska Alla mobba varandra istället, huh? Jätte kul eller huur? =3=
Jag har aldrig förstått det, människor är alla unika, fantastiska i sig och har kraften att verkligen GÖRA något som betyder något... Men vad gör man? Förstör en annan människas liv för sitt eget malliga sinne....


Hoppas att jag inte blir missuppfattad helt här nu, alla exempel på kommentarer, och ''personer'' är bara sådant jag råkat komma över att se på olika ställen och såå. Jag hänger absolut inte ut någon eller försöker göra samma sak som de gör.... Jag antar att jag inte kan göra allt för mycket åt allt det här, allt jag kan göra är att sitta här och avreagera mig över hur lågt människor kan sjunka.


Nååjaa...Nog med jobbigheter för idag ♥
Hoppas alla ser till att vara snälla och respektera varandra både på internet och i ''verkligheten''

Ibland önskar jag att jag fick flytta till min egna fantasivärld, för den är mindre skrämmande än det som faktiskt existerar~

Spread the love// Rainbowtigerpaws♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0