Atomic Turquoise

Okej, väntar nu på min hårtoning! Beställde från Shock www.shock.se . Manic panic tvättas ur och blir ganska rejält blaskig i slutet. Men ibland är de tonerna inte för illa. När jag färgade mörkblått förra gången så blev det pastell grönt i slutetXD Jag kunde leva med det! Nu blir det nog till större del grönt när det tvättats ur.
Vattnet i badkaret blir blått typ varje gångT^T man vill typ aldrig tvätta håret dåXD! Mitt höll sig inte samma mörka blåa allt för länge men det var ändå värt det! Hur länge det håller är olika från person till person.

Så nu blir det turquoise också! :D

<-Bara för att jag saknar färgen!;D Redan där hade den gått urT^T

Kommentarer
Postat av: Annette

det kommer säkert att bli asbra! :D när kommer färgen månntro?

2012-03-15 @ 20:25:39
URL: http://orda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0