Påfågelfjädrar, gråt och rosor




Jag och Mermaid lekte pirater!:D Vi sydde i typ tre dagar i högstress!!


Här är jag, Linnea och Mermaid med cool boysen:D Bara Jens (coolingen brevid mig) verkade älska att vara på kamera linsen;)

<3<3<3

Hatar att jag inte band i hop min jacka (som jag hade enbart för att inte frysa ihjäl!) det fick hela mig fyrkantig!

XD

Min lilla trio:D!<33
 Linnea, nu lyckades du blunda igen på mina bilder:oXD.
Amanda. S var jätte duktig som uppträdde med gitarr och sång!


En liten men kär del av klassen som väntar på fika och betygen:)

Rektor Viktoria höll ett fint tal för oss, rosor och betygen delades ut och lärarna fick många kramar!:)

Efter skolavslutningen åt jag och mamma på Harrys!

Älska den här:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0