Okej wow

Nu börjar det bli dags...
Tänk att man snart går ut ur nian, byter skola och får nya människor omkring sig.

Och jag är liv~-rädd! Serrrrriöst!<- Ett sådant ord i detta läge behöver desperat mycket r!
Jag är så otroligt nervös redan! Man är ju liksom helt ensam nu, massa nya människor man måste komma överrens med...  Och alla nya lokaler och klassrum, även om jag älskar teater såå otroligt mycket är det också läskigt. Det är något där man måste vara så öppen och det är bara lite ovant.

Sen när jaf faktiskt kom in på teater spetsutbildningen (Men, Toraaaa!!..Ta inte upp det här IGEN?T_T), även om jag kom in som reserv eller något så är det okej, för i vilket fall så är jag stolt över mig själv. Men tänk om jag inte hänger med och såå...
~~~~
NÄ! Inte tänka så nu eller hur? Jag kommer ju inte dit för att jag kan ALLT och är helt super awesome och inte behöver lära mig något, är ju där just för att jag ska lära mig saker...(Och bli helt super awesome...Heh)
Hahahah....Fortfarande läskigt men...:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0