Har inte alltid intressanta saker att säga meeeen

Jag babblar på ändå.

Jag såg breaking dawn igår! HAHA XD.
Fattar inte vad alla går på om i de scener när Bella typ är gravid och typ...föder och förvandlas...
Jag tyckte det inte var allt för farligt??
Vampyrfilmer ska ju vara lite ''äckliga'' eller ''overkliga''!
.....

Jag var ett stort fan ett tag av böckerna och så i alla fall men har glidit ifrån lite nu.  Så är det ju ibland, man ändras och dras åt ett annat håll med vissa saker men man kan fortfarande uppskatta värdet man satte på saker förut:).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Men jag har en förkärlek för den mer klassiska vampyren, Lestat, Louis, Dracula... ect, ect:)♥
De med cape, tänder, som bränns av vitlök eller heligt vatten eller kanske sätter en for på kyrklig markX3.
Visst kanske verkar mesigt med så många svagheter. Men personligen gillar jag inte en karaktär utan någon som helst svaghet. Tråkigt ju.

Känner att det här blev värsta vampyr inlägget... Men det är cool:‡♥

<--Brat vampyr från ''Interwiev whit the vampire''


<--Gawwwd kommer ni ihåg?X3
<--Johnny♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0