I'm me no more and no less

Ibland står jag inte ut med henne, hon är feg, hon gnäller, hon tar ibland inte hänsyn till någon annan, slösar våra pengar, kan varken planera eller prioriterrra, hon kan aldrig bestämma sig, hon tar alltid livet som det är utan att tänka på att morgondagen kanske inte kommer, blir arg för småsaker, klagar på att hon saknar talang men gör inget åt det, antingen är hon allt för negativ eller helt tvärtom med huvudet i molnen och då kan man inte hjälpa att undra vad fan det ska bli av henne?
 
Tänker hon fortsätta som hon gör eller är det här slutet på det beteendet? Jag har rätt att veta för vi delar samma liv, gör, hör och ser samma saker men bara på olika sätt. Min tvilling, hatar att dela allt med henne. För hon är inte som jag men ändå är hon det som får mig att överleva i slutet av dagen.
 
För hon tar action och gör det jag aldrig skulle våga göra, om jag gnäller så ser hon till att jag biter i hop, hon tröstar mig efter att ha pressat mig till något, handlar resonligt i situationer, tar mina beslut, säger att allt vi behöver är idag, klarar allt, ger mig ljusa tankar för denna hon är inget mindre eller mer än
 
Jag själv.~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0