Annorlunda, nytt, eget och inspirerande!

Jag är väldigt intresserad av kläder och mode (mjo..FAKTISKT!) men kanske inte är speciellt inriktad på det mode som går runt omkring mig utan mer det som finns på andra ställenXD... (Frågar min teddy-tiger, ''fattar DU något av det här jag säger?'' Teddy-tiger:''.......'')
 
Sen jag var liten och mamma köpte sina dyra modetidningar med en rad olika designers föll jag personligen alltid för de mest skumma kläderna som såg ut som att de var gjorda på deras kroppar och aldrig användbara igen, med fjädrar, nitar, eller huvudbonader som såg ut som om de skulle knäcka deras smala nackar! Ô___ô....Vänta det som var då kanske ÄR dagens mode....XD
 
Tyväär har jag aldrig riktigt låtit nog mycket av ''min stil'' lysa igenom som jag borde, mest för att det jag har inte finns i vanliga äffärerna här i Luleå! Och därför ska jag börja sy eget!:D

Kommentarer
Postat av: Annette

Kan du inte lägga ut lite bilder från skolavslutningen? Du och Amanda var ju så himla coola! :D

Svar: Ojoj, tackar men synd som det är har jag inte så jätte mycket bilder:O Ska kolla om jag har lite mer^^
Tiger

2012-07-02 @ 12:12:56
URL: http://orda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0