Sometimes it's easy, sometimes it's hard~

Jag gick och gjorde mitt Svenska prov och gick hem efter det. Mår inge vidare faktiskt. Det är så mycket med skolan och betygen och nationella som kommer och hemma och med mig själv och andra och jag står inte ut längre!!!>_<  Får typ panik när alla är magsjuka. DET. ÄR. MIN. VÄRSTA. MARDRÖM.!.!. Har varken lust, tid eller ens råd att vara sjuk! Jag ska ta det lugnt just nu iaf. Innan alla kommer hem och börjar skrika på mig... IGEN. Vill duscha!O_O Lindar in mig i en filt (INTE kigurumin) och värmer en vetesäck som kan hålla mig varm (och INTE min kigurumi)... Jag vill ha den HÄR...

Ni som inte vet vad ''Kigurumi'' är så är det cosplay och en pj tillsammans! Nästan som en onepiece fast inte riiiktigt:) en kigurumi är som en mullig dräkt av en karaktär! Här är en som många borde känna till!

<- pika!:D(har en SÅDAN faktiskt)
Kigurumis kan ha svans/öron/tassar/vingar ja typ vad som helst! De är vanligt att man ser dem på cosplay konvent också!:D Okej, visst. De är inte lika till onepiece's såå..Men de HAR likheter, som att båda är mysiga?^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0