Närcon och lite Linköping

<-- Dagen innan konventet


<-Me so cute XD*Värsta minen däri mitten*

<-- VI ser lite förvirrade ut?
<-Jackie! Synd att jag inte vågade prata med honomT^T

<--Personalen var helt grymma:D

<--Cissi!
<-- kön till närconburgarna:D

<--Utanför:3 Dagen innan konventet. Därför inte mycket folk ute:)

<--Ute på gräset:D
<--Den här bilden VAR större förut så man såg mer av allt och inte helt inzoomadXD...Men jaja.

<--Hittar aldrig alla 3?!



Lite av linköping:3
<-- synd att mitt finger kom med-__-
<--typ ett trollX3
<-- höll på att falla i fontänen när jag fotadeO_O'

Hittade inte fler bilder just nuT ^*T...De dyker väl upp!

Saknar närcon! Det var så kulT^T. Och man träffade mycket intressanta människorX3. Förhoppnings vis kan jag träffa några jag fått kontakt med nu i sommar! Hoppas jag tar mig dit! O_O Har ju peruken och såå..Måste börja sy! Vore kul att få fler vänner på konvent! Att bli kidnappad var kulXD!

Men i år om jag åker ska jag inte missa en enda sekund av det! Ska vara alert 24/7 utan att sova om jag nu måste!! MWUHAHAHAHA!!! :3


Kommentarer
Postat av: Annette

Det är verkligen så himla coolt!

2012-01-15 @ 01:05:11
URL: http://orda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0