Do I HAVE too? T^T

Måste svara på lite frågor som jag blev...Typ tvingad att svara påXD...

Vad är ditt drömjobb? :Skådeselerska/nåot som har med film eller teater att göra!

Vilket djur skulle du vara om du fick välja ett?: Tiger:3

Bor du hemma?: Ja!

Om du fick veta att jorden skulle invaderas av fett läskiga utomjordingar vad skulle du göra?!:VAXD?! Beror
på Om de var helt jäkla awesome, då skulle jag ansluta mig till de...Erh.. Jag menar rädda        mänskligheten! :D

Har du husdjur?: Två små bråkiga marsvin! >:3

Har du supit så mycket att du spytt?: Nej. Inget jag planerar heller! :3

Har du någon du tycker om?: Tihii, ja:3<3~

Har du en idol innom film(kan vara skådesplelare eller så)?: Jag är ett stort fan av Johnny Depp!

Har du en idol innom musik (artister och liknande)?: Gillar Lady GaGa...Hon styckade Kermits! :D

Gillar du dina lärare?: Ja, det är många jag gillar!

Gillar du pizza?: Ja! Åt det idagxD!

Gillar du mjukglass?: ...Nej, inte direkt^^*

Gillar du röda strumpor?: Ojah!

Gillar du barnfilmer?: JA!!!!!!

Gillar du skräckfilmer?: Ibland! Beror på!

Din favorit film?: Har flera! Just nu; Sweeney Todd, Sucker Punch, L change the world,

Din(a) favorit färg(er): Orange, Svart, Aqua green, röd...

Har du en (eller flera) speciel favorit bland dina kläder du har ofta?:Ja, min pikachu kigurumi är jäkla skön!:D

Vad det här allt:O??


Lägg upp en bild du gillar på dig självOwO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0