Dricker chai té och koppen står på ett mumindal underlägg!

Lyssnar på två nya skivor jag fick av mamma när hon var bortrest utan mig;).
Jag fick Paramore's Brand new eyes och All time low's Nothing personal!
Fick också två manga böcker ur serien Ao no exorcist eller på engelska Blue exorcist! Sen fick jag en japansk tidning (Ja all text på JapanskaO3O) om cosplay. Tidningen heter Cosmode, det fanns smink tipzzz och ofantligt med bilder på helt otroliga cosplayare. Man fick en tutorial på olika cosprops, till exempel en lyckta eller något från Fnal fantasy, det fanns tre smink tipzzz från Blue exorcist vilket var jätte bra för mitt cosplay från den serien! Men....Det bästa var ju typ att man fick mönster till något random cosplay! Även om jag inte kände igen de karaktärerna så går mönstret att använda i alla fall!! :D

Tänkte att jag skulle visa bilder på böckerna och tidningen sen
<---Världens bästa cam bild?;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0