Bruises and bitemarkzz

Hello! vaknar en söndag morgon förvånansvärt tidigt och bestämmer mig för att jag är rätt patetisk!...
Jag har typ inget liv, inga pengar och rätt säker på att det är brist på mat här...T^T
Vill typ cosplaya...!!!! Men kan inte rita morrhår själv! (Bara sasuke kan!) 
Ärligt talat har jag lust med en ny karaktär! Men jag har inte råd med Light Yagami (KIRA POWAAH) just nu såå...T^T Och min L är inte hääär...Vill ha en LIGHT PERUK!

.....

Jag håller nog på att förlora förståndet! Och mina grannar slutar aldrig bråka där upp..eller brevid eller vart de nu är! Herreguf (<--gXD), undrar om de hör lika bra när jag och morsan bråkar?!....=_=''

Fast på den här låten!



Saknar Sasu...<333~
Saknar Närcon<333~
Saknar nudlar <333~
Saknar... Allt!  <333~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0