Freckled little doll~

<- Älskar Prince's ansikte där på T-shirten helt deformed! X3 Tackar min mamma för att hon ledde in mig på hans ööööh... Lite sådär halvt grova passionfyllda musik?XD Hahah vad knäppt det där verkade..... But I stand for it! Ô___ô
Japp! Så här gick jag till skolan igår! Hade en lite dålig hårdag och i allmänhet morgon så jag tog på mi min Grell~peruk och det blev lite roligare! Fått förkärlek för lösögonfransar också... Skulle vilja köpa ett par nya som jag såg i dag medans jag och mermaid väntade på min buss. De var riktigt roliga....Då var det ju bara det att de är lite dyrare också T^T men om jag lyckas skrapa fram något såå..... Ja, kanske!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0