Det är så mycket jag skulle vilja göra! (om jag kunde precis nu)

1. Kunna spela piano/gitarrrrr så det lät bra
 
2. Vara värsta hardcore gymnasten så jag kunde (låtsas) spöa Sasuke!:D
 
3. Ha så mycket klirr i cosplay~kassan att jag kunde sy ett nytt varje dag om jag nu hann.
 
4. Äta!
 
5. Vara asbäst på matte (gymnasiet skulle inte vara LIKA skrämmande då)
 
6. Vara på Närcon med mina vänner (Jag har vänner?!XD)
 
7. Dansa utan att skämma ut mig! (Det stoppar mig inte att jag ser ut som en full delfin... dansar ändå!)
 
8. Kunna prata engelska utan att rösten skär sig!
 
9. Träffa Johnny Depp!
 
10. Rita... Jag KAN göra det men jag låter inte migsjälv göra det innan jag photoshoppat klart de andra bilderna!T_T
 
11. Läsa resten av Adekan! (Hittar inte resten?!)
 
12. Träffa min moster
 
13. Sjunga som jag vill kunna!XD
 
14. Stå upp! (ont i magen så jag stannar hellre på golvet-___-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0