Vore mega kul men...

......
Jag är räddO^O.


Okej, här kommer hela historien.

På Närcon kan man göra mycket. Man kan bland annat tävla med sitt cosplay som man gjort.
Man kan vinna i:

Bästa sketch; Typ en kortkortkort teater med en grupp.
Bästa prop; kan vara ett svärd, motorsåg, stav, rustningsdel eller något sådant man gjort själv.
Bästa karaktär; Man ska likna sin karaktär till utseende och personlighet så bra som möjligt!
Bästa idé; Där tittar de inte så mycket på hantverk utan mer på om man har gjort en smart/rolig lösning på sitt cosplay.
Bästa hantverk; där ser man bara på hantverket.
Bästa cosplay; är liksom allt, hela helheten! Man får inte bara den äran utan får också tävla i cosplay SM! :D
Publikens val; Anses vara det mest prestigefyllda att koras som, man ska helt enkelt vinna publikens hjärtan! ♥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag anmälde mig förra året men backade ur innan för att....Det var läskigt T_T... Det hade varit kul att tävla någon gång men läskigt att vara på scenen själv:O! Kanske faktiskt måste se hur en cosplay tävling går till först... Missade liksom den förra åretXD! I år vill jag hinne se denO^O!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0