Sailor moon och älskande kusiner?

....Alltså fattar inte?

Det var många i min ålder som kanske tittade på Serien Sailor moon som gick på TV i vårt land på typ 5an eller 4n eller i alla fall vet vad det är. Men det var extremt censurerad, den är väldigt hemsk ändå O_O.
Jag ska cosplaya Haruka som är Sailor Uranus (U'r-Anus, jag vet HAHA=_= Lägg ner nuX( ) och hon visades tydligen aldrig här i Sverige i prorammet, synd för hon är min favorit nu juXD! Hon och Sailor Neptune (Michiru) var ett par (två tjejer♥) och SJÄLVKLART var det HEMSKT spdant kunde man ju INTE visa:O!!! OH, the HORROOOOR, We all gonna diieee!! ...=_= *huff*

EFtersom de var ett par och var tjejer, gjordes de om till att vara KUSINER istället i många länder... Men... Det blev väl inte bättre? Nu är de kusiner som flörtar hela tiden och ja...?XD HAHAH Lite kul hur man tänkte där liksom??

Men jag tycker om dem tilsammans! Söta juu>3<!

(Picture from google ofc:D mah bestes frieeend!)

<-Pluto, Saturnus, Neptunus, Uranus ^^ (Michiru och Haruka längst ut till höger♥) Tror inte man fick se Pluto eller saturnus heller :( </3
<--Haha usagi och Minako (Usagi (Usagi betyder kanin) alltså sailor moon själv och sailor venus! Sailor moon hette väl typ... Vad hette hon på svenska? ....JUST DET ANNIE XD!!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0