Jahaaa--

1. Tycker du om någon?
   
Ja, det gör jag? Jag tycker om många!
2. Har du blivit full?
    Nej.
3. Röker du?
    Nej.
4. Har en fisk bitit dig?
    ........JAXD
5. Vilket är ditt elevhem om du skulle gå på Hogwarts?
    Slytherin. :) Finns starka bevis!!
6. Vad har du för mobil?
    
Oj, öööh... Typ en Sony Eriksson xperia mini eller något:O
7. Hur klär du dig?
    Olika? Bekväm i en t-shirt med ett grymt tryck, kängor, kedjor, hattar, mörka jeans, ''skinn''jackor, kanske    
    en sjal och min kigurumi:D!
8. Vilka färger gillar du?
    Svart, orange, vitt, turkost, blodrött, indigo, magenta, shale, maroon...
9. Idoler (kändisar)?
    Åsa Ekström! (Älskar hennes underbara SVENSKA manga: Sayonara september!) Johnny Depp, Kanon
    från An café, Danny Elfman, Helena Bonham Carter, Alan rickman, Rowan Aktinson, Queen, Chris Crocker,
    JoeyBlondeWolf (woof b!tches*!!), Tim Burton, Ralph Wiggum, Draco Malfoy (Don't mess with IWantMummy-Freaking , MALFOY!)
10. Husdjur?
     2 Marsvin!..,Och en sjöjungfru tydligenX3
 

  

Kommentarer
Postat av: Annette

Sv: Du är cool! <3

Var inte jag med någon gång när du blev biten av en fisk? Haha...

2012-04-25 @ 17:06:59
URL: http://orda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0