Båda är Jag

©

'''' ''Är du så rädd för mig, oss'' säger Jag.
''Nej...DU finns inte, det finns inget VI'' svarar Jag.
''Det blir bättre, du får se...'' Sa VI båda. ''''


Men bara en hade rätt, hade jag fortsatt att tänka som jag gjorde då och vägrat ...Inte ändrat mig på själv, utan mer blivit den jag VILL vara, den jag ÄR. Den versionen som var gömd för att jag var rädd att inte passa in hade jag aldrig blivit lycklig.~

Jag var barnslig, dramatisk, feg och jag gjorde mycket jag fortfarande ångrar men det tog jag mig tillslut ut ur och jag kan se mig själv i spegeln och faktiskt acceptera att det är den jag är.

♥Ett förflutet och ett nutida = en framtid♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0