Alltså, på riktigt?

''I don't care if you hate or love me, I just care that you have a opinion''...Och knappt det.

Det var en gång en bitch på Deviantart som lämnade sina små budord:

''You know youre going to hell for what youre doing, right?''
''It's tatolly (<--Thats what she said:O) wrong and gross, and I feel sorry for you!''
''Against humanity and it's dissrespectful to normal people the way your acting!''

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

....Errrrh?....XD
Jag är vänlig. Jag vill inte veta av mig själv om jag skulle tänka illa om någon. Jag kan vara klumpig och har ibland en humor som sätter lite skräck i folk. De fattar inte när jag skämtar eller är sarkastisk om något.

De fattar inte att jag inte BRYR mig om ''Gud'' säger att jag inte har rätt till att älska vem, hur, vad jag vill. Det är fan min rätt. Och ingen ska ta den ifrån mig. Jag är den jag är, om inte är den enda jag inte respekterar mig~själv! Äckligt? Det är DIN åsikt, inget äckligt med kärlek, om det är så ni ser det titta bort, varför tortera er själva med något ni hatar när ni kan enkelt...Titta. BORT. Men försök inte trycka på mig era åsikter och tvinga mig till att tänka likadant, för mig bryter ni aldrig ner med sådana ord. Jag skakar av dem som loppor på Sirus Black. Det är ER jag tycker synd om. 

Dessutom har jag inte gjort något någon borde ta illa upp vid? ...Om de GÖR det så...Ja, då gör det väl det?
Så länge jag inte gör något som jag tycker trycker ner mig, jag, number one person så ser jag inget problem med hur jag är eller vad jag gör? Jag är en bra människa... i grund och botten.

Jag älskar att ingen kan ta det ifrån mig. Det finns ALLTID kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0